Klacht Media Markt: Webwinkel Telecom Bestelling niet Geannuleerd sinds 48 dagen

Klachtnummer
# 186252
Gebruiker
Hs_
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling (een mobiele telefoon + verlengen van abonnement) bij Mediamarkt webwinkel geplaatst. Ik heb deze bestelling geannuleerd tijdens de bezorging (03.08.2016).

Ik heb 5 keer naar Mediamarkt gebeld en 5-6 e-mail gestuurd. De bestelling is nog niet geannuleerd! Ook zij niet het geld terug te sturen. Het enige wat ze zeggen is: u moet wachten.

Echt ongelooflijk. Denk twee keer na voordat je iets koopt.

De oplossing

Geld terug a.u.b.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw abonnement tot op heden niet is geannuleerd. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben uw klacht inmiddels voorgelegd bij onze partner in abonnementen, the Phone House. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om u enige toelichting te geven.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben helaas nog geen reactie vanuit the Phone House mogen ontvangen. Wij hebben hen verzocht ons spoedig van een reactie te voorzien. Verder vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de klacht te bespreken.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden nog geen oplossing voor uw probleem. Wij hebben the Phone House verzocht uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is informeren wij u daar over.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van the Phone House vernomen dat de klacht momenteel uitstaat bij Telfort en dat er wordt gewacht op een antwoord. Ik heb the Phone House verzocht er bovenop te zitten om er voor te zorgen dat er zo spoedig mogelijk een reactie komt. Wij hopen u spoedig te kunnen informeren.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen van the Phone House. Na langere tijd is de order nu voor u geannuleerd. Telfort heeft dit vandaag medegedeeld aan the Phone House. Wij gaan er vanuit dat uw order volledig geannuleerd is en dat dit geen verdere problemen met oplevert.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen