Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Webwinkel Telecom Bestelling niet Geannuleerd sinds 48 dagen
Details
Klacht
Ik heb een bestelling (een mobiele telefoon + verlengen van abonnement) bij Mediamarkt webwinkel geplaatst. Ik heb deze bestelling geannuleerd tijdens de bezorging (03.08.2016).Ik heb 5 keer naar Mediamarkt gebeld en 5-6 e-mail gestuurd. De bestelling is nog niet geannuleerd! Ook zij niet het geld terug te sturen. Het enige wat ze zeggen is: u moet wachten.
Echt ongelooflijk. Denk twee keer na voordat je iets koopt.
Gewenste oplossing
Geld terug a.u.b.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.