Klacht Media Markt: Webwinkel Telecom Bestelling niet Geannuleerd sinds 48 dagen

Hs_

Ik heb een bestelling (een mobiele telefoon + verlengen van abonnement) bij Mediamarkt webwinkel geplaatst. Ik heb deze bestelling geannuleerd tijdens de bezorging (03.08.2016).

Ik heb 5 keer naar Mediamarkt gebeld en 5-6 e-mail gestuurd. De bestelling is nog niet geannuleerd! Ook zij niet het geld terug te sturen. Het enige wat ze zeggen is: u moet wachten.

Echt ongelooflijk. Denk twee keer na voordat je iets koopt.

Geld terug a.u.b.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw abonnement tot op heden niet is geannuleerd. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wij hebben uw klacht inmiddels voorgelegd bij onze partner in abonnementen, the Phone House. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om u enige toelichting te geven.

In afwachting van uw reactie.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben helaas nog geen reactie vanuit the Phone House mogen ontvangen. Wij hebben hen verzocht ons spoedig van een reactie te voorzien. Verder vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de klacht te bespreken.

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden nog geen oplossing voor uw probleem. Wij hebben the Phone House verzocht uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is informeren wij u daar over.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van the Phone House vernomen dat de klacht momenteel uitstaat bij Telfort en dat er wordt gewacht op een antwoord. Ik heb the Phone House verzocht er bovenop te zitten om er voor te zorgen dat er zo spoedig mogelijk een reactie komt. Wij hopen u spoedig te kunnen informeren.

Terugkomend op uw klacht.

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen van the Phone House. Na langere tijd is de order nu voor u geannuleerd. Telfort heeft dit vandaag medegedeeld aan the Phone House. Wij gaan er vanuit dat uw order volledig geannuleerd is en dat dit geen verdere problemen met oplevert.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?