Opgelost door Media Markt: Wederom waterschade aan mijn telefoon.

DutchDebs

Graag wil ik u wijzen op wat mij vandaag en eigenlijk 3 weken voor de 3e keer is terug is overkomen bij de Mediamarkt dit keer vestiging Hoorn.

Drie weken geleden stopt mijn 3 maanden oude telefoon ermee. Hij wordt bij bij de balie ingenomen, geïnspecteerd op uiterlijke schade (en vlek op de achterkant is beschreven) en de telefoon is opgestuurd. 3 weken later bel ik zelf of deze inmiddels klaar is, en ik krijg de melding dat ik hem kan komen halen. Bij de balie aangekomen blijkt dat deze niet gerepareerd is vanwege vochtschade. Het bewijs is duidelijk en ze wijst op twee rode vochtindicatoren. Eentje op de accu en eentje op de telefoon. Geen van deze indicatoren zijn bij de eerste inname geconstateerd.
vorig jaar is precies het zelfde met mijn iphone voorgevallen vestiging Rotterdam, dus ik was voorbereid, ik wist dat die indicatoren niet rood waren bij de inname. Mijn Iphone (half jaar oud) ben ik dus ook "kwijt" geraakt door plotselinge vochtschade.

Ik wil een nieuwe telefoon van het zelfde type, gezien de service van de Mediamarkt heb ik mijn Iphone ruim 400 euro afgeschreven. (tegemoedkoming zou wordengewaardeerd) Maar deze telefoon zou ik graag vervangen zien.

Media Markt
    Beste mevrouw Schonenberg,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb zojuist uw voicemail ingesproken met het verzoek of u mij terug wilt bellen om de klacht door te nemen.Ook mag u in deze klacht een bericht achterlaten wanneer u telefonisch bereikbaar bent.Met vriendelijke groet,
    DutchDebs
    Ik heb het telefoongesprek gevoerd, hoewel dit naar tevredenheid is verlopen en ik het idee kreeg dat dhr. Pakvis begreep wat ik bedoelde ben ik nog niet gerust gesteld. Ik moet afwachten of MediaMarkt inderdaad zover gaat dat zij buiten het tonen van begrip ook tot actie overgaat. Indicatoren die niet rood zijn bij het inleveren en wel bij terugkomst wekken mijn achterdocht. De uitleg over de vochtschade hebben mijn verbazing alleen maar vergroot tot nu toe. Ik wacht het af.
    Media Markt
    Beste mevrouw Schonenberg, Bedankt voor uw reactie.Zoals afgesproken is uw telefoon voor een uitgebreide analyse aangeboden bij het geautoriseerde service center met een aantal aanvullende vragen om u meer duidelijkheid te kunnen bieden.Zodra hier meer over bekend is neem ik of Media Markt Hoorn telefonisch contact met u op.Gezien klachtenkompas ons verplicht te reageren op uw berichten verzoek ik u te reageren op dit bericht indien u een reactie van ons verlangt.Ook is het mogelijk om uw vraag of opmerking via de e-mail te stellen via klantenservice@mediamarkt.nlMet vriendelijke groet,
    DutchDebs
    Inmiddels is er ruim een week verstreken en ik heb nog steeds niet van u vernomen over de stand van zaken.
    Media Markt
    Beste mevrouw Schonenberg, Bedankt voor uw reactie.Inmiddels heeft Media Markt Hoorn telefonisch contact met u gehad en de afhandeling van de klacht met u doorgenomen.Wij hopen dat deze oplossing naar wens is.Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.Met vriendelijke groet,
    DutchDebs
    Mediamarkt is overgegaan tot het vergoeden/vervangen van de telefoon.

DutchDebs

Ook een klacht indienen over Media Markt?