Klacht Media Markt: weer niet media markt telefonisch kunnen bereiken

Nath

Al weer probeer ik media markt te bellen en weer kan ik ze niet bereiken.
Snap dus echt niet waarvoor ze zeggen zogenaamd telefonisch bereikbaar zijn als toch nooit opnemen.

Media Markt
    Beste mevrouw,Bedankt voor uw bericht op klachtenkompas.Allereerst wil ik aangeven dat ik het vervelend vind om te vernemen dat u Media Markt Groningen telefonisch niet kan bereiken.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met Media Markt Groningen om samen uw klacht door te nemen.Ik heb uw telefoonnummer doorgegeven en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.Uiteraard begrijp ik dat het ontzettend vervelend is dat u de betreffende vestiging niet heeft kunnen bereiken.
    Eventueel is ook het mogelijk om via onze website een vraag te stellen of bijvoorbeeld een terugbel verzoek achter te laten voor een bepaalde vestiging.Via de onderstaande link kunt u een contactformulier invullen op onze website waarna de vestiging contact met u zal opnemen.https://service.mediamarkt.nl/portal/public/service/contactMocht u verder nog vragen hebben dan verneem ik dat uiteraard graag.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?