Klacht Media Markt: weigering verkoop jonger als 18 jaar

petra

mijn zoon wilde graag een nieuwe headset kopen bij de mediamarkt cruquius . deze wilde hij betalen met zijn verjaardagsgeld wat schets mijn verbazing als hij geen 18 jaar of ouder is hij deze niet zelf mag kopen zegt de dame achter de kassa . nu waren wij ouders mee dus kon hij de headset alsnog kopen. ik heb daarop de voorwaarden eens doorgelezen en op de deur bij de entree gekeken maar nergens staat dat je 18 jaar of ouder moet zijn om wat te mogen kopen????

graag hierop u antwoord.

met vriendelijke groet
petra beerthuizen

duidelijkheid over de leeftijd grens als die er is.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Beerthuizen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen maar dit is helaas niet gelukt.

Het is vervelend te vernemen dat u deze ervaring opgedaan heeft bij Media Markt Cruquius. Media Markt heeft op het aanschaffen van een headset geen voorwaarden waarbij u als klant 18 jaar of ouder moet zijn. Dit geldt echter wel voor bepaalde games en dvd's.

Wij zullen de klacht met Media Markt Cruquius bespreken. Naar verwachting zullen zij proberen telefonisch contact met u op te nemen.

Mocht u verder nog vragen hebben verneem ik graag van u. Anders willen wij u vragen deze klacht te sluiten.

Mw. A. van Swieten
    Media Markt Nederland