Klacht Media Markt: Wel betaald maar geen zicht op product

Klachtnummer
# 553399
Gebruiker
VinGer77
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mediamarkt verkoopt veel meer Playstation 5 dan ze beschikbaar hebben. Ze laten de klant betalen maar kunnen niet leveren. Besteld op vrijdag 27-08 en betaald. Er kwam maar geen bevestiging van. Ze gaven de IT-afdeling de schuld. Zaterdag nog in contact geweest en alle problemen waren opgelost werd mij verteld. De bestelbevestiging kwam uiteindelijk maandag. Vandaag nogmaals contact gezocht om na te gaan op welke termijn de PS5 geleverd gaat worden. De kids staan er om te popelen. Nu blijkt dat ze er veel meer verkocht hebben dan dat ze beschikbaar hebben. Er is nog geen zicht op nieuwe voorraad en heb je de keus te wachten of te annuleren. Zelfs de pre-orders (zonder de Q-ware rommel die je er nu als pakket bij moet kopen) zijn nog niet allemaal uitgeleverd werd mij verteld. Al kregen ze weer voorraad was het nog niet zeker dat mijn order geleverd zou worden. Schandalig hoe ze klanten proberen te binden op deze wijze zodat je maar niet bij de concurrent gaat kopen. Een beetje meer fatsoen en eerlijkheid en openheid is wel gewenst. Tip! Schrijf je in bij BCC of Coolblue als er loting is. Grote kans dat je dan eerder aan de beurt bent.

Gewenste oplossing

Hoeveel mensen wachten er nog voor me op de PS5 en op welke termijn kunnen jullie gaan leveren? Waarom verkopen jullie meer dan de beschikbaarheid die jullie hebben? Op pu.nl staan nog meer "klanten" die hetzelfde probleem ervaren dus het is geen incident maar een structureel iets helaas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen