Klacht Media Markt: wifi werkt niet

Klachtnummer
# 282957
Gebruiker
VanderHorst12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht heb ik al eerder geplaatst.
Omdat het zolang heeft geduurd voor er antwoord was moet ik het weer als een nieuwe klacht plaatsen.
Het repareren van de wifi zal 135 euro zijn.
Mediamarkt Hoog Catharijne Utrecht wil er 20 euro aan meebetalen omdat het buiten de garantietijd is als een coulanceregeling.
Ik ben er niet tevreden over.
Ik zal ook nooit meer zo'n dure tv kopen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw klacht nog niet is verholpen. Wij zullen uw klacht bespreken met MediaMarkt Hoog Catharijne en hen verzoeken om nogmaals contact met u op te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?