Klacht Media Markt: Wijgering retourname i.v.m. beschadigde verpakking

L.J. Smink

Vandaag een magnetic flap closure gekocht bij Media markt in zwolle.Niet goed opgelet en i.p.v. een hoes voor mijn tablet een hoes voor een ipad 2 meegenomen.
De verpakking is door mij beschadigd en daarom wil/mag de sevice desk medewerkster de de hoes niet retour nemen. Zij verwijst naar de leverings- en algemene vooraarden.
Formeel misschien een standpunt maar in mijn ogen beslist klantonvriendelijk.

Alsnog hoes vergoed krijgen d.m.v. een tegoed bon.
Ik heb nu een nieuw product waar ik niets mee kan.

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Smink,Bedankt voor het melden van uw klacht.Wij bij Media Markt Holding controleren de procedures en ondersteunen de vestigingen. Echter maken wij geen beslissingen voor de vestigingen. Met deze reden heb ik uw klacht voorgelegd bij mevrouw van Rosmalen, afdelingsleider service bij Media Markt Zwolle. Ik heb mevrouw Rosmalen verzocht telefonisch contact met u op te nemen om de klacht samen met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zwolle u klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    L.J. Smink
    Gisteren het hoesje geruild .
    Klacht opgelost.Ttevreden over de afhandeling.
    Media Markt
    Beste heer Smink,Bedankt voor uw positieve reactie.
    Goed om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling.Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?