Opgelost door Media Markt: Witgoed niet meegenomen, wel voor betaald.

Martijnvi88

Vorige week een Zanussi wasmachine gekocht online bij de Media Markt. Er werd op de site aangeboden om tegen extra betaling de wasmachine te laten monteren en de oude te laten meenemen. Hier had ik voor gekozen en ik had ervoor gezorgd dat de oude wasmachine (zoals aangegeven) ontkoppeld en helemaal leeg gepompt was. De wasmachine werd eind van de middag bezorgd, echter werd de oude niet meegenomen omdat 'deze te nat was en dat de bus vol stond met een bank'. De wasmachine was een aantal dagen daarvoor leeg gemaakt.

Omdat ik van mening bent dat het niet meenemen van de wasmachine voor de bezorgers een makkelijke manier was om snel door te gaan (hij is omstreeks 16.45 uur bezorgd) en ik nu dubbele kosten maak om deze alsnog af te voeren, wil ik de extra kosten van €14,95 gecompenseerd hebben. Ik had deze optie nooit gekozen als ik wist dat de bezorgers zich er zo makkelijk vanaf maakten.

Media Markt
    Geachte heer van Ingen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat de oude wasmachine niet mee genomen. Hiervoor onze excuses.

Uiteraard zullen wij dit met onze vervoerder oppakken omdat zij dit wel hadden moeten doen. Wij begrijpen dat u nu extra kosten heeft moeten maken om de wasmachine alsnog af te laten voeren. Het afvoeren van een oud milieu valt niet onder de door u bestelde full service van € 14,95. Dit behoort bij onze standaard service van onze leveringen. Desondanks vinden wij het erg vervelend en zullen wij u uit coulance het bedrag van € 14,95 terug storten.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Goedemiddag,

ik vind dit een prima afhandeling.

Dank voor jullie medewerking!

Martijnvi88

Ook een klacht indienen over Media Markt?