Opgelost door Media Markt: Wk actie

Pepels

Op 23 juni koop ik een tv bij mediamarkt. Voordat ik mijn tv kocht heb ik gevraagd of er komende week nog een actie kwam. Het antwoord hierop was nee.
Ik heb toen een ticket naar mediamarkt gestuurd met de vraag hoe dit op te lossen.
Na een week kreeg ik antwoord dat ik naar de mediamarkt moest komen en dat dit voor mij opgelost werd.
Vandaag gegaan omdat ik de hele week in de kost zit.
1,5 uur moeten wachten totdat er een leidinggevende "cyrill" mij te woord kan staan. Die kwam me de mededeling geven dat ik te laat was.
Toch wilde ik graag een oplossing. Gaan we zo met klanten om?

Mijn geld van de tv terug mocht nl kampioen worden. Eerlijk is eerlijk.

Media Markt
    Geachte heer Pepels,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen.Zoals telefonisch besproken leg ik uw klacht voor bij Media Markt Heerlen en stel ik u op de hoogte over de uitkomst.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Pepels
    Een zeer goed gesprek gehad met Dhr. Pakvis.
    Voor t weekend zou meneer contact met mij opnemen om tot bevestiging te komen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?