Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Wk actie
Details
Klacht
Op 23 juni koop ik een tv bij mediamarkt. Voordat ik mijn tv kocht heb ik gevraagd of er komende week nog een actie kwam. Het antwoord hierop was nee.Ik heb toen een ticket naar mediamarkt gestuurd met de vraag hoe dit op te lossen.
Na een week kreeg ik antwoord dat ik naar de mediamarkt moest komen en dat dit voor mij opgelost werd.
Vandaag gegaan omdat ik de hele week in de kost zit.
1,5 uur moeten wachten totdat er een leidinggevende "cyrill" mij te woord kan staan. Die kwam me de mededeling geven dat ik te laat was.
Toch wilde ik graag een oplossing. Gaan we zo met klanten om?
Gewenste oplossing
Mijn geld van de tv terug mocht nl kampioen worden. Eerlijk is eerlijk.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.