Opgelost door Media Markt: Wk actie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63794
Gebruiker
Pepels
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 23 juni koop ik een tv bij mediamarkt. Voordat ik mijn tv kocht heb ik gevraagd of er komende week nog een actie kwam. Het antwoord hierop was nee.
Ik heb toen een ticket naar mediamarkt gestuurd met de vraag hoe dit op te lossen.
Na een week kreeg ik antwoord dat ik naar de mediamarkt moest komen en dat dit voor mij opgelost werd.
Vandaag gegaan omdat ik de hele week in de kost zit.
1,5 uur moeten wachten totdat er een leidinggevende "cyrill" mij te woord kan staan. Die kwam me de mededeling geven dat ik te laat was.
Toch wilde ik graag een oplossing. Gaan we zo met klanten om?

Gewenste oplossing

Mijn geld van de tv terug mocht nl kampioen worden. Eerlijk is eerlijk.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Pepels,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen.Zoals telefonisch besproken leg ik uw klacht voor bij Media Markt Heerlen en stel ik u op de hoogte over de uitkomst.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Pepels
    Datum
    Een zeer goed gesprek gehad met Dhr. Pakvis.
    Voor t weekend zou meneer contact met mij opnemen om tot bevestiging te komen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen