Opgelost door Media Markt: Word niks geleverd door Media Markt Webshop.

# 152025
AdvandePut

Het zijn de BTW weg ermee dagen, dus ik bestel 27-01-2016 een Samsung soundbar, heb hem ook betaald, i.v.m. de drukte rond de BTW weg ermee dagen is de levertijd 1 tot 4 werkdagen, wel de 4 werkdagen zijn verstreken maar nog steeds niks geleverd , heb vanavond 01-02 met de klantenservice gebeld en had na 45 minuten wachten een medewerker aan de lijn, wat schetst mijn verbazing, product is niet op voorraad en word vermoedelijk/misschien op 8 februari geleverd, dit is duidelijk niet volgens de richtlijnen en afspraken op de site voor klanten van de Webshop !

Nog deze week de soundbar leveren zoals was toegezegd op de site, zodat ik er in ieder geval komend weekend van kan gaan genieten !
En niet iets verkopen wat niet voorradig is voortaan.

Media Markt
    Geachte heer Van de Put,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw bestelling momenteel niet meer op voorraad is. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met een eventuele oplossing. Graag verneem ik van u een reactie op mijn mail.

Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    AdvandePut
    Keurig netjes en razendsnel door Media Markt opgelost, bedankt daarvoor Andrea.

AdvandePut

Ook een klacht indienen over Media Markt?