Opgelost door Media Markt: wordt niet seriues genomen

yazturk

Ik heb een maand geleden een koelkast gekocht. Het werd eerst gezegd binnen een week afgeleverd worden maar over een maand heb ik nog steeds die kolekast niet binnen gehad.

iedere keer kreeg ik sms zogemaand'je product wordt morgen geleverd en achter aan krijg ik weer een telefontje nee hoor volgende week pas.

Het lijkt alsof ze grapje zitten te maken. Als consumet vind ik niet kunnen.

Klanten seriues nemen.

Media Markt
    Geachte mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw koelkast niet binnen de afgesproken tijd wordt geleverd. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken. Graag leg ik uw klacht voor bij de juiste afdeling en vestiging. Helaas kan ik uit uw klacht niet herleiden bij welke Media Markt (plaatst) u de koelkast heeft besteld.Vriendelijke verzoek ik u door middel van een bericht in deze klacht aan te geven bij welke Media Markt u de koelkast heeft besteld.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw, Van Media Markt Amsterdam Arena heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen. Er is aangegeven dat uw koelkast morgen wordt geleverd.Wij wensen u veel zorgeloos plezier van uw nieuwe aankoop.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    yazturk
    Na een maand herhadelijk telefoontjes. Uiteindelijk mijn koelkast binnen. Ik vraag me af of ik nog een product bij media markt ga bestellen

yazturk

Ook een klacht indienen over Media Markt?