Opgelost door Media Markt: wordt niet seriues genomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99516
Gebruiker
yazturk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden een koelkast gekocht. Het werd eerst gezegd binnen een week afgeleverd worden maar over een maand heb ik nog steeds die kolekast niet binnen gehad.

iedere keer kreeg ik sms zogemaand'je product wordt morgen geleverd en achter aan krijg ik weer een telefontje nee hoor volgende week pas.

Het lijkt alsof ze grapje zitten te maken. Als consumet vind ik niet kunnen.

De oplossing

Klanten seriues nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw koelkast niet binnen de afgesproken tijd wordt geleverd. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken. Graag leg ik uw klacht voor bij de juiste afdeling en vestiging. Helaas kan ik uit uw klacht niet herleiden bij welke Media Markt (plaatst) u de koelkast heeft besteld.Vriendelijke verzoek ik u door middel van een bericht in deze klacht aan te geven bij welke Media Markt u de koelkast heeft besteld.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw, Van Media Markt Amsterdam Arena heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen. Er is aangegeven dat uw koelkast morgen wordt geleverd.Wij wensen u veel zorgeloos plezier van uw nieuwe aankoop.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    yazturk
    Datum
    Na een maand herhadelijk telefoontjes. Uiteindelijk mijn koelkast binnen. Ik vraag me af of ik nog een product bij media markt ga bestellen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yazturk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen