Klacht Media Markt: WOW, MediaMarkt plaatst geen slechte review van Devolo (in opdracht van?), WOW

Klachtnummer
# 347329
Gebruiker
F. May
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De "snelheid" via de adapters van de Devolo homeplug dLAN WiFi 510 Special Edition Powerline is verschrikkelijk traag. Op de adapters zelf staat 500Mbps, dit staat ook bij de beschrijving. Na meerdere keren contact gehad te hebben met Devolo gaf men zelf aan dat deze adapters begrensd en versleuteld zijn waardoor de maximaal haalbare snelheid slechts 50/60Mbps is. Door verschillende omstandigheden kan je uiteindelijk rekenen op een "snelheid" van zo'n 20Mbps. Devolo zegt dat de vermelding op de adapters zou gaan om een model, maar er staat toch duidelijk 500Mbps wat een snelheid is!?!?!? Pure misleiding dus. Nadat MediaMarkt mijn review IN SAMENSPRAAK MET DEVOLO heeft geweigerd hebben ze dit verhaal na lang aandringen gecontroleerd bij Devolo. Toen bleek dat dit daadwerkelijk klopt nemen ze toch geen verdere actie met de verkoop hiervan en weigeren ze in samenspraak met Devolo nog steeds om de review te plaatsen.

De oplossing

Dat M.Hoogendijk gaat doen wat er is toegezegd!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen