Klacht Media Markt: Xbox 3 weken kwijt en geen duidelijk antwoord!

Klachtnummer
# 323013
Gebruiker
Peter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Xbox van 4 maanden oud aangeboden bij Mediamarkt Heerlen 24-08-2018.
27-08-2018 aangekomen bij distrubutiecentrum.
15-09-2018 gebeld waar de Xbox was. Antwoord hij is pas 2 weken weg (15 werkdagen op dezelfde plek}
15-09-2018 mail gestuurd met klacht, maandag 17-09-2018 zou ik een antwoord krijgen.
Nu 18-09-2018 maar nog geen antwoord!
19-09-2018 nog steeds geen reactie
Geven aan binnen 15 werkdagen repareren tenzij er nog aanvullende vooerwaarden zijn voor reparatie.
Niet 15 dagen laten liggen valt daar onder!!!
Zijn ze nou helemaal gek. Zo ga je niet met klanten om als je fouten maakt!

De oplossing

NIeuwe Xbox

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te lezen dat uw Xbox een defect vertoont. Aangezien u deze bij MediaMarkt Heerlen ter reparatie heeft aangeboden hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit MediaMarkt Heerlen hebben wij vernomen dat zij contact met u hebben opgenomen en u een passende oplossing hebben aangeboden.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen