Opgelost door Media Markt: Ze doen maar wat en ik heb blijkbaar niks te vertellen over mijn eigen monitor

ron

Mijn monitor ging stuk.Ik naar de mediamarkt.We hebben afsgesproken dat ik voor er gerepareerd zou worden ik een telefoontje zou krijgen met kosten of dat ik afstand zou doen van mijn monitor.Is niet gebeurd.Krijg opeens een brief dat monitor gemaakt is.Blijkt dat mediamarkt is gevraagd of scherm vervangen mocht worden waar zonder mijn toestemming ja op gezegd is.Tegen mij werd gezegd dat ik een nieuwe monitor zou krijgen en bij thuiskomst zat er dus een witte oude monitor in terwijl ik een zwarte monitor had dus heb ik hem weer terug gebracht.Het blijkt nu ik er wat van zeg opeens een gerefurnished monitor te zijn.Oftewel de oude troep van een ander.Tot nu toe klopt er niks van alles wat de mediamarkt met mij afspreekt .wat moet ik hiermee?Praten heeft weinig zin want het zijn gewoon praatjesmakers die het 1 zeggen en het ander doen.

N.a.v alweer niet houden aan een gemaakte afspraak (namelijk mij bellen) die in mijn volgende klacht ter sprake komt wil ik nu dus gewoon of mijn oude kapotte monitor terug zonderkosten om naar een fatsoenlijk bedrijf te gaan waar je gewoon normaal geholpen word.Dat betekend dus niet de kapotte monitor van iemand anders.Heeft u die niet omdat u zich domweg niet aan uw afspraken wenst te houden dan het volledige aankoop bedrag + compensatie omdat u niks aan uw bereikbaarheid heeft gedaan in de afgelopen 3 weken,u mij niet belt ondanks afspraken hierover en ik dus tijd en telkens en moeite moet steken om naar u toe te komen.Ik ben dit soort arrogantie want dat is het nu eenmaal een beetje zat.Ps had liever iets positiefs geschreven

Media Markt
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    ron
    De mediamarkt schijnt gereageerd te hebben op deze site maar kan niks vinden maar de klacht is naar tevredenheid afgehandeld/Excuses en volledig aankoopbedrag teruggekregen

ron

Ook een klacht indienen over Media Markt?