Klacht Media Markt: Ze weten niet wanneer mij tablet geleverd wordt

Hogewaard8

Ik heb zaterdagavond 6 februari tablet besteld krijg de volgende dag bericht dat hij tussen 11.00en 14.15 geleverd maar er lag die dag veel sneeuw dus ze kwamen maar niet ik wilde graag naar buiten met mij kinderen maar dacht misschien komen ze nog wel krijg ik tegen een uur of 7 niet meer komen. Daar baalde ik erg van ze hadden eerder bericht kunnen sturen zodat ik ook nog van de sneeuw kon genieten.Heb mij eigen daar bij neergelegd. De volgende dag hoorde ik niks meer dus dacht om 12 uur ga zelf maar eens informeren kreeg het bericht vandaag wordt het niet. Daar baal ik als een stekker van mij man had hem nodig voor zijn werk. Ik naar klanten service gebeld en gevraagd wanneer hij geleverd kan worden dat kon ze niet zeggen .Heb bijna 300 euro betaald voor de tablet dan mag ik toch wel graag weten wanneer hij geleverd wordt. Het is geen pakje boter wat ik besteld heb. Het is voor mij een hoop geld . Graag wil ik weten wanneer hij geleverd wordt

Zo snel mogelijk laten weten wanneer ik mij tablet binnen krijg

Ook een klacht indienen over Media Markt?