Opgelost door Media Markt: Zeer onaangenaam geholpen

S. Kouhli

Op 26 juli 2018 om kwart voor 12 loop ik de mediamarkt in Amsterdam buislotermeerplein binnen. Na wat onderzoek te hebben gedaan voor een aankoop van een wasmachine en een wasdroger heb ik het besluit genomen om deze in deze winkel te gaan kopen. Na 10 minuten te hebben gewacht verscheen er eindelijk een vrouwelijke medewerker van de wasmachine afdeling. Ik vroeg aan haar of er iemand aanwezig was voor de wasmachine waarbij de jongedame een beetje vaag liet weten dat zij van die afdeling was. Vervolgens liep zij, zonder wat te zeggen door naar haar bureautje en vroeg uiteindelijk: wat wil je weten? Hierbij keek zij mij niet eens aan en zat ondertussen wat in haar papierwerk te schrijven. Ik voelde mij nu al niet goed geholpen en had een zeer onaangenaam gevoel bij deze mevrouw. Maar goed, ik heb toch een wasmachine en droger nodig, dus toch maar het gesprek aangegaan. Ik vertelde dat ik een wasmachine en droger wilde en dat ik deze graag wilde kopen, waarop het meisje op een hele botte manier vertelde dat zij mij niet kon verstaan. Dat kan ik me dan ook voorstellen als zij tijdens het gesprek in haar papierwerk zit te werken. Dit was voor mij de druppel en ik vertelde haar dat ik niet meer door haar geholpen wilde worden. Het was voor mij een zeer onaangename ervaring met deze dame. Ik liep toen weg en het meisje vertelde mij dat ik toch kon zien dat zij bezig was in haar papierwerk, waarop ik haar vertelde dat zij mij dan niet te woord moet staan en aan moet geven dat zij even bezig is en dat zij mij later wel helpt. Dan had ik daar vrede mee. Ik hoorde haar toen nog wat mompelen en liep gewoon weg.

Zeer onprofessioneel gedrag en een verlies van 1400 euro die ik daar wilde gaan uitgeven. Ben wel vaker verkeerd geholpen in dit filiaal, maar dit was echt heel erg.

Mvg,

S.Kouhli

een compensatie zou gepast zij. Dan kom wellicht mijn aankopen doen

S. Kouhli
Inmiddels heb ik alsnog de aankopen gedaan en ben ik geholpen door de juiste mensen en ben ik gecompenseerd met een cadeaubon van 20 euro. De manager van de wasmachine afdeling heeft mijn klacht serieus genomen en namens het bedrijf zijn excuses aangeboden. Probleem opgelost. Weer tevreden.

Ook een klacht indienen over Media Markt?