Klacht Media Markt: Zeer ondeugelijk product ,slechte service mediamark

wolkje44

Ik heb sinds 7 maanden een Peaqlaptop........ na ongeveer 7 weken kreeg ik steeds een zwart beeld......... en een knetterend geluid alsof hij ergens kortsluiting maakte Ook ging hij terwijl ik bezig was op mijn laptop vanzelf afsluiten......... ik heb de automatische slaapstand ingesteld op 15 min als ik hem niet gebruik....Maar regelmatig sloot hij al na 2 min af als ik maar even me muis niet bewoog..... Dus ik terug naar de Mediamark in Alkmaar daar waar ik dat ding gekocht heb..........Ohh mevrouw er zit een verkeerde goolgle op ,,,,, ik als leek zei ohh weet ik veel Dus die jongen zette er google-beta op ( hij vond het ook raar dat ik steeds zwart beeld had gelukkig liet het zwarte beeld zich zien terwijl ze hem even nakeken) Nou iknaar huis en wat denk je 3 wekenlater weer het zelfde probleem dus weer naar Alkmaar toen hebben ze hem opgestuurd en ik kreeg hem terug met reperatie rapport,,,,,,, De klantenservice zei al Zoooooooo ze hebben heel wat vervangen in de laptop IK zei ja je had wel gelijk een nieuwe kunnen geven........ 4weken later je raad het al WEER DEZELFDE KLACHTEN maar natuurlijk weer geen nieuwe dus nu staat hij weer bij de reparateur ben hem WEER 14 dagen kwijt....... Afwachten wanneer ik hem weer terug krijg en hoe lang hij het weer doet Want MEDIAMARK ik ben echt klaar met jullie """" zoals jullie omschrijven GOEDE SERVICE"" Het is nu 9 maart 2018 wanneer ik dit schrijf en ik heb weinig plezier van de PEAQLATOP en zal deze zeker NOOIT aanraden bij andere mensen

JA IK BEN BOOS EN DAT IS NOG ZACHTJES UITGEDRUKT

Ook een klacht indienen over Media Markt?