Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Zeer ontevreden en het niet nakomen van service.
Details
Klacht
Op 04-12-2020 een baardtrimmer gekocht in de winkel. Helaas maakt sinds een week de baardtrimmer veel herrie en geeft niet meer het effect als voorheen. Telefonisch contact gezocht met de mediamarkt klantenservice. De medewerker gaf duidelijk aan als de bon en de doos nog in bezit zijn kan het artikel geretourneerd worden. Ik ben gister naar de mediamarkt winkel geweest daar werd aangegeven door de medewerker dat dit niet mogelijk is en dat de informatie die mij is gegeven onjuist is. Dit lijkt mij toch niet mijn probleem? Ik wil het artikel retourneren. Er zit immers 5 jaar garantie op het product. Echter lijkt het mij logisch dat ik niet voor reparatie kies aangezien ik dan het product minstens twee weken kwijt ben.Gewenste oplossing
Ik wil graag hetzelfde artikel nieuw of mijn betaalde bedrag terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.