Klacht Media Markt: Zeer selchte service van de baliemederwerker

Klachtnummer
# 383516
Gebruiker
Andrew Plevier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag geweest bij de Mediamarkt te Cruquius. Een verkeerde opwaarderingskaart gekocht. Bij de services balie werd ik erg slecht geholpen. De baliemedewerker was met van alles bezig, behalve met het helpen van klanten.
Ik kon geen geld terug krijgen. Op verzoek om de chef te spreken, verdween de man achter ene deur4 om na 10 minuten eens terug te komen. De chef kwam niet opdagen. Na weer ruim 10 minuten gewacht te hebben De baliemedewerker liet mij gewoon in de kou staan, ben ik zeer boos vertrokken.

De oplossing

Excuses aanbieden. De baliemedewerker op cursus sturen: Hoe ga ik met klanten om! En mij € 10,== terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen