Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Zeer slechte klantenservice en bij annulering slaat vriendelijke verkoper om in iemand ????????
Details
Klacht
Mediamarkt kan alleen maar verkopen dan is de klant koning.Bij annulering is de klant vuilnis.
Vries kast en koeler gekocht maar na het niet nakomen van de afspraak en zeer slechte klantenservice geannuleerd.
Dat is ook 2x per email aan de klantenservice door gegeven maar ook 2x telefonisch bij het filiaal.
De zeer vriendelijke verkoper toen ik het kocht was na de annulering omgeslagen in iemand die mij vertelde dat hij helemaal klaar was met mij.
Misschien op zijn vingers getikt door klantenservice weet het niet.
Nu werd ik gisteren 01-10 gebeld door een andere medewerker van het filiaal dat terugbetaling pas na minimaal 3 weken plaatsvond .
Maar als koper wel gelijk betalen.
Nooit maar dan ook nooit besteed ik iets bij Mediamarkt
Gewenste oplossing
Oplossen zoals het hoort , als de klant vooruit moet betalen dan ook Mediamarkt bij annulering minimaal binnen 2 dagen betalen en niet pas na minimaal 3 wekenVerkoper bij annulering ook wat fatsoelijker reageren
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.