Klacht Media Markt: Zeer slechte klantenservice en bij annulering slaat vriendelijke verkoper om in iemand ????????

Klachtnummer
# 558447
Gebruiker
togo505
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mediamarkt kan alleen maar verkopen dan is de klant koning.
Bij annulering is de klant vuilnis.
Vries kast en koeler gekocht maar na het niet nakomen van de afspraak en zeer slechte klantenservice geannuleerd.
Dat is ook 2x per email aan de klantenservice door gegeven maar ook 2x telefonisch bij het filiaal.
De zeer vriendelijke verkoper toen ik het kocht was na de annulering omgeslagen in iemand die mij vertelde dat hij helemaal klaar was met mij.
Misschien op zijn vingers getikt door klantenservice weet het niet.
Nu werd ik gisteren 01-10 gebeld door een andere medewerker van het filiaal dat terugbetaling pas na minimaal 3 weken plaatsvond .
Maar als koper wel gelijk betalen.
Nooit maar dan ook nooit besteed ik iets bij Mediamarkt

Gewenste oplossing

Oplossen zoals het hoort , als de klant vooruit moet betalen dan ook Mediamarkt bij annulering minimaal binnen 2 dagen betalen en niet pas na minimaal 3 weken
Verkoper bij annulering ook wat fatsoelijker reageren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen