Klacht Media Markt: zeer slechte logistiek en bezorging

Klachtnummer
# 558518
Gebruiker
TDtopaaz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling wordt niet volgens afspraak bezorgd ; pure misleiding bij informatie over produkt. Bestellen voor 23.59 uur en volgende dag geleverd wordt duidelijk vermeld en ook bevestigd na betaling.
Resultaat: ook 2 dagen later blijkt bestelling nog niet ontvangen te zijn bij Postnl.
Dit is al de 2e maal dat ons dit overkomt !
Tip: bestel nooit op vrijdag bij Mediamarkt als je de bestelling de volgende dag in huis wilt wilt hebben.
Mediamarkt kan niet tippen aan de logistiek bij Coolblue en Bol.comn die hun beloftes WEL nakomen!

De oplossing

Contact met Mediamarkt heeft tot nu toe niets opgeleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen