Klacht Media Markt: Zeer slechte service Mediamarkt

Klachtnummer
# 339568
Gebruiker
OranjeWolf#124
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Enige tijd geleden, op 23 november jongstleden om precies te zijn, heb ik een koelkast bij de Mediamarkt Arena gekocht. Deze zou op 4 december worden geleverd door het logistieke bedrijf waarmee Mediamarkt een samenwerkingsverband heeft, Dynalogic genaamd. Op 3 december kreeg ik een belletje van de Mediamarrkt met de mededeling dst de koelkast niet op 4 december zou kunnen worden geleverd ivm logistieke problemen. Ik zou aan het einde van diezelfde week worden teruggebeld om een nieuwe afspraak in te plannen. Tot op heden heb ik helemaal niets vernomen van hen. Ik heb zelf 8 keer met de klantenservice gebeld en krijg steeds hetzelfde riedeltje te horen: " wij zetten de klacht door en u wordt binnen 48 uur gebeld." Acht telefoontjes en 2 weken later nog niks vernomen! Ik besloot dus afgelopen maandag, 17 december, terug te gaan naar de winkel om het dan maar eigenhandig proberen op te lossen. In de winkel kreeg ik van de medewerker en de manager te horen dat het bedrijf waarmee zaken werd gedaan is vervangen voor een nieuw bedrijf en er daarom logistieke problemen zijn ontstaan. Ik gaf aan heel gefrustreerd te zijn omdat dit niet naar mij gecommuniceerd was en begreep niet waarom het allemaal zo lang moest duren. Na mijn ongenoegen te heben geuit werd mij toegezegd dat ik de volgende dag echt zou worden gebeld om een afspraak in te plannen voor de levering, aangezien ze dat niet in de winkel konden doen. Ik schrijf deze klacht op donderdag 20 december en nog steeds geen belletje gehad! Is werkelijk waar om ziek van te worden. Je bent een volwaardige klant tot het moment dat je voor een product betaalt, daarna zoek je het maar zelf uit. Dus ik raad het af om een grote aankoop te laten bezorgen mensen. Ga ergens anders naartoe of beding vooraf dat je financieel wordt gecompenseerd bij grove nalatigheid.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn koelkast bezorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    OranjeWolf#124
    Datum
    .
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u bericht in goede orde ontvangen,excuses voor de vertraagde reactie.
    De case zal in behandeling genomen worden en u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  3. Auteur
    OranjeWolf#124
    Datum
    Tot op heden nog steeds geen koelkast!

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen