Klacht Media Markt: Zeer trage afhandeling en fouten bij storing en terugboeken aankoopbedrag van televisie

Albert

Eigenlijk vind ik het niet netjes om een klacht te melden via dit forum, de onduidelijkheid over het melden van klachten via de site van de Mediamarkt hebben mij echter doen besluiten om de klacht toch hier te plaatsen.

In een mail naar de Mediamarkt heb ik het volgende aangegeven:
‘Gezien het feit dat er verschillende partijen mee te maken hebben heb ik de angst dat dit erg lang gaat duren. Ik hoop dat u het tegendeel kan bewijzen’
Helaas heeft de Mediamarkt het tegendeel niet kunnen bewijzen.

Herhaaldelijke miscommunicatie, niet tijdig communiceren en het geven van totaal verkeerde informatie hebben bij mij geleid tot grote frustratie.
Hieronder een verkort overzicht van de contacten met de Mediamarkt.
2-1 Storing gemeld aan Mediamarkt
24-1 Creditnota van LG ontvangen door Mediamarkt.
3-2 Televisie ingenomen door Mediamarkt
19-3 Aankoopbedrag retour

Helaas is het niet mogelijk hier een compleet verhaal te geven vanwege het maximaal aantal woorden.

Ik hoop dat u inziet dat ik zeer ontevreden ben over de gang van zaken. Van een bedrijf zoals de Mediamarkt mag ik toch een betere, snellere en duidelijkere service verwachten. Het oplossen van de storing heeft veel tijd en vanwege het 0900 nummer ook geld gekost. Als ik er zelf niet achter aan was gegaan had ik het aankoopbedrag nooit retour ontvangen.

Ik ga er vanuit dat u mijn klacht serieus neemt. Wellicht kun u hierdoor mijn wrange nasmaak iets verlichten door in ieder geval de telefonische kosten die ik gemaakt heb te vergoeden.

Media Markt
    Geachte heer Hendriks,Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb uw klacht voor gelegd bij mijn collega's. Zij nemen spoedig contact met u op om de klacht met u door te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Online uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen of opmerking heeft verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet,
    Albert
    Vorige week woensdag ben ik gebeld door de Mediamarkt. Ze vinden de gang van zaken erg vervelend en sturen me een bon van 35 euro op. Deze heb ik echter nog niet ontvangen.
    Media Markt
    Geachte heer Hendriks,Onze excuses dat u nog geen cadeaukaart van ons heeft ontvangen. Wij zullen dit nakijken en u hier zo spoedig mogelijk over informeren. Mocht u intussen de bon al ontvangen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet,
    Albert
    Beste mevrouw van Swieten,Tot op heden heb ik helaas nog geen cadeaubon mogen ontvangen.
    De term 'zo spoedig mogelijk' heb ik tijdens het communiceren met de Mediamarkt vaak voorbij horen komen. Kunt u mij aangeven wat u onder deze term verstaat?Met vriendelijke groet,Albert Hendriks
    Media Markt
    Geachte heer Hendriks,Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over de cadeaukaart welke wij vrijdag opnieuw verstuurd hebben naar u. Wij verwachten dat de kaart één dezer dagen bij u binnen komt. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    Media Markt Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?