Klacht Media Markt: Zelfde klacht na reparatie

Klachtnummer
# 316502
Gebruiker
Marwan Akachar
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen maand heb ik mijn telefoon ter reperatie bij jullie vesteging in Zoetermeer opgehaald. Deze reparatie viel zoals toegezegd onder de garantie voorwaarden. De bedoeling was om een breuk in het lcd-scherm te repareren. Op dit moment ben ik op vakantie en heeft mijn telefoon precies dezelfde breuk in het scherm, zonder dat de telefoon ergens tegen aan heeft gestoten of is gevallen. Nu zal ik pas rond de 20e van deze maand weer terug zijn. Ik vind dat een telefoon zeker na reparatie een tijd moet meegaan. Nu ik dus weer hetzelfde probleem heb, eis ik mijn geld terug. Na een aantal jaar gebruik te hebben gemaakt van de producten en service van MediaMarkt, ben ik nu toch wel teleurgesteld. Door dit gebeuren heb ik nog eens een nieuwe telefoon moeten kopen in het buitenland, het wordt op deze manier dus een duur grapje voor mij.

Ik hoop dat jullie gehoor willen geven aan mijn verzoek. Zoniet, wil ik in een reactie op mijn email graag een passende oplossing vanuit jullie kant.

Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen,

Met vriendelijke groet,

Marwan Akachar
Salim (Bosz-Guardiola) Moudian

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak. De case is doorgezet naar desbetreffende winkel, waar zij de case inhoudelijk in behandeling zullen nemen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    Marwan Akachar
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw,

    Ik heb nog steeds niks vernomen van de Mediamarkt. Kunt u ze doorgeven dat mijn klacht bijna verlopen is en dat ik z.s.m een reactie wil krijgen via de mail.

    Met vriendelijke groet,
    Marwan Akachar

  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zien in onze systemen dat de volgende reactie aan u geplaats is:

    ''Beste Y. Akachar,

    Wat vervelend om dit te lezen. Graag nodigen wij u uit in de winkel zodat wij kunnen kijken naar de mogelijkheden. Wij kunnen bijvoorbeeld een nieuwe op uw telefoon plaatsen door onze smartbar medewerkers, maar dan vervallen wel de garantie's bij Apple. Wij zien u graag tegemoet bij ons in de winkel, zo kunnen wij kijken voor een oplossing. Wij wensen je nog een fijn avond.


    Met vriendelijke groet,

    Service Zoetermeer

    Jouw MediaMarkt-team''

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen