Klacht Media Markt: zending pakket zoek MediaMarkt Online

Klachtnummer
# 81759
Gebruiker
Inge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De mensen achter de ticket lijn lezen de tekst in de tickets slecht helaas, geven geen of verkeerde informatie. Reageren zeer langzaam of niet. Houden klanten niet regelmatig op de hoogte over status klacht afhandeling. Als je dan als klant voor de zoveelste keer maar weer zelf gaat bellen dan krijg je bij ieder gesprek andere informatie. En telefonisch gemaakte afspraken met MediaMarkt mensen worden niet vermeld in het ticket systeem. En uiteindelijk ben je dus als klant het haasje. Waar het pakket ook zoekgeraakt is (bij MediaMarkt zelf of bij Post.nl ) het kastje muur verhaal is jammer genoeg de methode die wordt gebruikt, om de klant maar af te houden.
Ik wacht nu al vele dagen op zending. Zoekactie, uit zelf verkregen info van Post.nl bij sorteercentrum DenHaag van Post.nl, kan blijkbaar niet vlot. Eerst duurt het 5 dagen en dan is het ineens 9 dagen. Geld kwijt en geen goederen

De oplossing

Alsnog bestelde goederen binnen 2 dagen leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Joustra,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet uitgeleverd is, hiervoor onze excuses. Daarnaast ook onze excuses voor de slechte bereikbaarheid per ticket. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen