Klacht Media Markt: Zie boven

Rob

TV Samsung UE40NU7120 via internet bij MM gekocht. Afgelopen week een set ISY1000 bij MM in Den Haag gekocht voor bevestiging aan de muur. Set blijkt niet geschikt voor een aantal Samsung TV’s. Onderste schroeven zijn te kort eb de busjes passen niet in de tv gaten. MM kende het probleem niet en kon geen geschikte set leveren. Ik moest naar de Gamma voor langere schroeven. Maar zelfs dan zouden de busjes nog niet passen. Er was geen oplossing voor dit probleem.

Een oplossing zoeken voor dit probleem waarbij er recht wordt gedaan aan kwaliteit.

Rob
    Ik heb helaas nog geen reactie van Media Markt ontvangen. Ik mag er toch vanuit gaan dat Media Markt zich deze onvolkomenheid aantrekt en in ieder geval een reactie zal geven.
    Rob
    Slecht van Media Markt dat ze zich niet geroepen voelen om te reageren. Misschien gaat het ze te goed!
    In de tussentijd ben ik door Expert goed geholpen en is mijn probleem opgelost.
    Slecht Media Markt!!!

Ook een klacht indienen over Media Markt?