Klacht Media Markt: Ziggo - Mediamarkt cadeaubon aktie

# 190628
AJ

Op 6 augustus 2016 hebben wij een ziggo abonnement afgesloten in mediamarkt Arnhem, bij het afsluiten van een ziggo abonnement kreeg je een cadeaubon van de mediamarkt t.w.v. €200 (E-voucher). Wij hadden deze na 4 weken niet ontvangen en hebben dit in de winkel gemeld. De medewerker van ziggo heeft hierover gebeld en aangegeven dat wij binnen een week de cadeaubon zouden ontvangen. Tot op heden hebben wij nog steeds niks ontvangen.

Zoals bij afsluiten van het abonnement is aangegeven, het ontvangst van de cadeaubon (E-voucher) t.w.v. €200. Graag zien we het binnen 14 dagen opgelost.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden geen E-voucher heeft ontvangen. Wij hebben contact gezocht met de Ziggo medewerker van media Markt Arnhem. Helaas kunnen wij met deze gegevens geen actief abonnement vinden. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om de gegevens te verifiëren, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Helaas hebben wij tot op heden geen reactie ontvangen. Graag ontvangen wij van u wanneer u bereikbaar bent om de klacht te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

In afwachting van uw reactie.

Goedemiddag,

Ik ben doordeweeks telefonisch bereikbaar vanaf 18.00 en in het weekend vanaf 10.00 uur.

Ik verneem graag uw reactie.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben dit doorgegeven aan de Ziggo medewerker van Media Markt Arnhem. Hij gaat het het een en ander uitzoeken en neemt daarna contact met u op om de klacht inhoudelijk te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. Wij hebben hem gevraagd ons op de hoogte te houden en zullen u uiteraard ook informeren over de status.

Bedankt voor uw geduld.

Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Inmiddels is er contact geweest met Ziggo. Ziggo heeft nu alle gegeven en moet dit even uitzoeken. Ziggo heeft mij aangegeven dit zo snel mogelijk uit te zoeken en u de voucher zo snel mogelijk toe te sturen. Wij gaan er dan ook vanuit dat u de voucher spoedig ontvangt.

Excuses voor de vertraging.

AJ
    Er is aangegeven dat er binnen 3 dagen een e-mail/ tel zou ontvangen over hoe ik de voucher zou ontvangen.

tot op heden is de afhandeling dramatisch en verwacht ik een extra tegemoetkoming!!!

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over de afhandeling. Wij zouden u graag verder helpen maar het versturen en registreren van deze E-voucher ligt volledig bij Ziggo. Indien u klachten heeft over de afhandeling willen wij u ook verzoeken deze bij Ziggo neer te leggen. Het enige dat wij voor u kunnen doen is contact opnemen met Ziggo en dat hebben wij tot op heden meerdere malen voor u gedaan.

Indien wij op een andere manier nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag van u.

Goedemiddag Mw. F. Meijer ,
    Inmiddels contact gehad met Ziggo en deze geven aan dat ik contact op moet nemen met Mediamarkt omdat daar juridisch gezien het contract is afgesloten met Ziggo. Mediamarkt fungeert als tussen persoon en op dit punt laat de Mediamarkt het nu afweten.
    Ik ga ervan uit dat dit binnen 14 dagen opgelost is. Gezien de looptijd van meer dan 4 weken ben ik genoodzaakt dit voor het luttele bedrag van 200E via de echte Media te gaan laten spelen.
    0646318986

Gr
    Ashish

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een ander bericht heeft ontvangen van Ziggo dan van Media Markt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij contact opgenomen met Ziggo, Ziggo heeft aangegeven vandaag contact met u op te nemen om de klacht te bespreken en u aan te geven wanneer u de cadeaukaart ontvangt.

Wij vernemen graag van u of u gebeld bent door Ziggo.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?