Klacht Media Markt: Zonder het te weten een defect apparaat gekocht

Elza##

Op 09-08-2019 een tablet gekocht bij Media Markt ‘s-Hertogenbosch. Deze uit de verpakking gehaald (cadeau) en de rand van het scherm is zwart. Ik dacht na installatie komt dit wel goed. Maar helaas kon hem niet af installeren. Teruggebracht in veronderstelling dat er niets aan de hand is omdat de tablet twee uur oud is, nog net geopend is en een garantie van 2 jaar. Bij het terugbrengen wordt het mij na 25 minuten wachten zonder twijfel verweten dat ik de tablet heb laten vallen of verkeerd in de beschermhoes heb geplaatst en dat zij het niet terugnemen. Verder gaf ze aan na onderzoek dat het tablet geen gebruiksschade heeft. Met moeite mijn emoties onder controle proberen te houden en proberen duidelijk te maken tablet 2 uur geleden is gekocht en zojuist uit de verpakking is gehaald. MediaMarkt is in de eerste 6 maanden verantwoordelijk om aan te tonen dat de schade (barst in het scherm) door de fabrikant dan wel door de consument is veroorzaakt. Verder is het ook zo dat de apparaten in grote bakken in de winkel staan waar iedereen een apparaat kan pakken of laten vallen.
Waarna ik als nietsvermoedende koper het defecte apparaat koop.
Maar als ik iets in de originele verpakking koop vertrouw ik er op dat ik een deugdelijk product koop.
Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die zij het jammer te vinden dat dit zo verloopt maar de vestiging ’s-Hertogenbosch bepaalt en daar heeft de klantenservice geen inbreng in.
Mediamarkt heeft een risico dat alle apparatuur die uit de bakken verkocht worden niet in deugdelijke staat zijn en verhalen die schaden dan op hun klanten.
Ik wil gewoon een werkend apparaat want daar heb ik voor betaald en niet uitgemaakt te worden u heeft hem laten vallen jammer valt niet onder de garantie.

een deugdelijk product leveren