Klacht Media Markt: Zonder mijn weten een demo model gekocht die niet geruild mag worden

Kmbdekker

Zondag bij de MediaMarkt in Hoorn geweest waar ik een nieuwe Samsung camera heb aangeschaft. Na veel twijfelen, en pushen van de verkoper, VOORAL pushen van de verkoper toch meegenomen want ja hij mocht toch retour binnen 14 dagen mocht ik me toch wel bedenken EN hij fluisterde me nog even in dat ik de 21e btw kon terugkrijgen. Hij mocht t eigenlijk niet zeggen maar hij gunde me die btw terug. Allemaal heel lief en aardig.
Eenmaal thuis toch geen goed gevoel over de camera, lees even de factuur terug voor wanneer ik het terug moet brengen en ik zie in kleine letters staan: "Demomodel, mag niet geretourneerd of geruild worden".
Excuus? Mag niet geretourneerd worden? Demomodel? Wat mij is verteld is dat het een actie was en daardoor de laatste was. Zogenaamd afgeprijsd van 650 naar 469, terwijl ik m op het internet overal voor nog goedkoper vind.
Wat moet ik hier nu mee? Ik zit met een camera die ik niet wil en met een bon waarop staat dat ie niet terug mag zonder ik dat weet

Geld terug

Media Markt
    Geachte mevrouw Dekker,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend te vernemen hoe u deze aankoop heeft ervaren.

Wij hebben de klant dan ook voorgelegd bij de vestiging en de persoon door wie u geholpen bent zal contact met u opnemen om tot een oplossing te komen.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?