Klacht Media Markt: Zwarte streep in tv scherm

Klachtnummer
# 135737
Gebruiker
Gixon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in Augustus een samsung tv aangeschaft waarvan ik 2 jaar
Recht heb op garantie. Ik ben langs geweest bij de filiaal waar ik
Hem gekocht heb. Uitgelegd wat het probleem is die heeft me
Door verwezen naar Samsung, en verteld dat ik er garantie op heb
En ik dus geen kosten hoef te verwachten, eenmaal met samsung aan de tel
Word er gezegt dat ik voor de reparatie en voorrij kosten moet
Opdraaien. Ik vind het belachelijk. En als ik recht heb op de garantie
Er een betere oplossing moet komen vanuit Media Markt.

De oplossing

Reparatie aan mijn scherm, meer niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw televisie niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Almere heeft contact met u opgenomen en de kwestie met u doorgenomen. U heeft aangegeven naar de beschikbare opties te kijken en een keuze te maken.

    Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen