Klacht Media Sense.nl: Betaald en niets ontvangen en ook geen reactie

Jan

Op 22-11-2014 heb ik bij Naxu.nl het spel FIFA 15 PS4 besteld. Omdat ik na een paar dagen niets hoorde en het spel kado wilde geven met St.Nicolaas aan mijn kleinzoon ben ik gaan mailen. echter geen reactie, gebeld maar de tel. werd niet opgenomen. Na nog een aantal mailtjes gestuurd te hebben ben ik op internet eens gaan zoeken. Zo kwam ik bij een reactie bij Vara Kassa. Hier vertelde een man dat er geen dvd gestuurd werd maar dat je het spel moet downloaden. N.a. hiervan het ik ze nog een mailtje getuurd met de vraag om mij de dvd toe te sturen of het betaalde bedrag p.o.g. terug te storten. Echter ik hoor niets. Ik denk dat ik belazert ben, maar de website ziet er van dit bedrijf keurig uit en had dan ook geen twijfels.
Misschien kunt u iets betekenen?

Leveren van de dvd of onmiddellijk terug betalen van het reeds betaalde bedrag en met spoed. Kado St Nicolaas.

Media Sense.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Media Sense.nl?