Klacht Media Sense.nl: Digitaal product doet na 7 dagen niet meer

AVGN

Digitale productcode gekocht voor Diablo "Reaper of Souls" gekocht. De uitbreiding doet het na 7 dagen opeens niet meer. Ik heb de klacht aangegeven op 15-10-2014 waarop "naxu" het volgende had vermeld

"ik heb een ticket voor u aangemaakt bij onze leverancier. Ik verwacht spoedig een reactie en een oplossing te kunnen bieden."

Vervolgens had ik netjes gewacht en meerder malen verzocht om de status hiervan, namelijk op: 18-10 / 05-11 / 25-11. Nu is het 3-12-2014 en heb ik nog steeds niets vernomen. Daarnaast heb ik meerdere malen gebeld naar het bedrijf, echter, tevergeefs.

Vorige week (op 25-11-2014) heb ik aangegeven dat ik er werk zou van maken indien ik geen reactie zou krijgen, ook dat heeft niet geholpen.

Ik verwacht naar al het fatsoen dat het bedrijf op z'n minst een nieuwe (product) code biedt dat wel werkt zodat ik er gebruik van kan maken. Anders geld terug.

Willen ze een goede referentie krijgen voor hun webwinkel, moeten ze met meer over tafel komen maar dat laat ik aan hun over. Ze hebben zo te lezen meer klanten opgelicht!

Media Sense.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AVGN
    Wat ongelooflijk slecht dat zo'n webwinkel ermee weg komt, ondanks de vele (vergelijkbare) klachten die ik op het internet tegenkom. Het bedrijf heeft helemaal niets van zich laten horen......

Ook een klacht indienen over Media Sense.nl?