Klacht Media Sense.nl: Naxu.nl oftewel media sense leveren niks en nemen niet op

Mell94

Gisteravond heb ik een online code gekocht voor the sims 4. Een dvd kost tegenwoordig nou eenmaal meer dus heb ik voor de code gekozen. deze code zal rond de 5 minuten na betaling via mail en account binnen komen. Na een kwartier weer gekeken nog niks maarja door vertraging zou het 2 uur kunnen duren. Na 2 uur nog niks maarja het was al avond. Op de site staat dat ze altijd bereikbaar zijn dus gebeld maar word niet opgenomen.
Nu 14 uur na bestelling nog niks gekregen en heb ze al 8 keer gebelt, emails gestuurd en nog niks gehoor of code.
In de eerste instantie leek het eem goede site, kvk nummer klopte, op google niks negatief kunnen vinden nu ik oplichters of opgelicht voor typ staat internet er vol mee :(.
Dus heb de geschillen commissie gebeld maar hun kunnen niks doen omdat ze niet duidelijk vermeld staan in de voorwaarden.
Voel me mu echt zwaar nouja verrot en hoop via deze weg dat ik mijn geld z.s.m. Terug krijg de code mogen ze al houden wil echt mijn geld terug.

Ik wil z.s.m. mijn geld terug. En dat deze site goed onderzocht word of dit nou wel echt betrouwbare verkopers zijn.

Media Sense.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Media Sense.nl?