Klacht Media Sense.nl: Spel gekocht bij Naxu.nl, niks ontvangen, niks gehoord..

Maurice

Ik dacht een fysiek spel te hebben gekocht, die indruk wekten ze ook door te vragen naar een afleveradres, de levertijd van 1 dag en te vermelden dat vertragingen bij een postbedrijf buiten hun schuld om valt.

Blijkt dat het om een download versie gaat, stond inderdaad helemaal onderaan op de pagina.

Allemaal nog tot daar aan toe, als die download na aankoop gewoon beschikbaar is. Want op de site in mijn account staat dat ik betaald heb en achter het product staat "verwerking"..

Online chat reageert niemand, mail ook niet en telefoon wordt niet opgenomen..

Dit samen met alle negatieve recensies op internet geven je het gevoel dat je bent opgelicht. Als je dan in ieder geval nog een reactie krijgt dat iets langer kan duren of iets dergelijks, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent....

Het liefst mijn geld terug (ik had liever een fysieke kopie van het spel gewild ipv een download) of anders toch nog FIFA 15 voor de PS4

Media Sense.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Maurice
    0,0 reactie. Niet via deze site, niet via klacht.nl, niet via mail, niet via telefoonnummer.. Niks. Nu heb ik aangifte gedaan bij de politie van oplichting.

Ook een klacht indienen over Media Sense.nl?