Klacht Media Sense.nl: Verkeerd product geleverd; weigeren geld te retourneren.

vanooste@xs4all.nl

Februari 2013 heb ik games besteld bij Naxu. Op de site staan de games afgebeeld met CD-hoesje. Er onder staat "snelle levering, gratis verzending. U betaalt geen verzendkosten", naast een logo van Post.nl. Ik ging er dus in alle redelijkheid van uit dat het om een CD-ROM ging. Na betaling kreeg ik 2 download-links gemaild. Ik heb direct protest aangetekend via de mail dat dit niet is wat ik besteld had, en ik gezien het bovenstaande CD's mocht verwachten. Naxu reageerde met mij te wijzen op de tekst "digital download" die onder het filmpje van de trailer stond (overigens naast de tekst "express delivery"). Na wat over en weer mailen stemde Naxu in met het teruggeven van mijn geld, maar pas nadat zij de link opnieuw verkocht hadden. Inmiddels zijn we 3 maanden verder. Ik heb hen gemaild, en nu beweren zij dat de mail blijkbaar opnieuw is verkocht, maar dat de koper beweert dat hij al is gebruikt. Als dit echt waar is zouden ze dat toch direct wel hebben gemeld.

Ik wil graag mijn geld terug. € 34,95

Media Sense.nl
    Beste Mevrouw van Oosterhout,Wij hebben de code aan een ander iemand verkocht die beweerde dat codes al waren gebruikt. Aan deze persoon hebben wij nieuwe codes gegeven en begeleid via Teamviewer. Op deze manier hadden wij ook inzage in het Origin account van de klant.In dat geval zijn wij er dus vanuit gegaan dat u deze had geactiveerd. Dit is dus één van de redenen waarom retourneren een hoop ellende kan veroorzaken.
    vanooste@xs4all.nl
    Ik heb de code niet geactiveerd. Ik heb die code niet eens aangeklikt. Ik heb het spel ook niet geretourneerd omdat ik mij bedacht heb of zo; u heeft gewoon iets geleverd wat ik niet besteld had, en u wilde dat niet direct terugnemen.
    Ik heb beide games nu ook in CD-ROM vorm in huis. Waarom zou ik dat doen als ik codes gebruik?Ik wil graag dat u alsnog mijn geld terugstort. Het gaat sowieso om TWEE games. (Tenzij u nu gaat beweren dat die andere code ook is geactiveerd).

Ook een klacht indienen over Media Sense.nl?