Klacht Mediation Agency: Een intimiderende onterechte incasso-eis van mediation agency

Klachtnummer
# 277565
Gebruiker
A.A.H.H. Kertzman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mediation beweert dat ik in 2016 een mail van Weekendje genieten heb ontvangen en dat ik daar niet op gereageerd heb, dus moet ik betalen. Dat maitlje heb ik echter nooit ontvangen. In 2016 hebben ze al eens gebeld en toen heb ik dit ze verteld/ Nu 19-10-2017 beweren ze dat nogmaals.

De oplossing

Ik wens een excuus en een bevestiging dat ik inderdaad geen mail heb ontvangen en dus ook niets gekocht heb. Ik heb ook nergens voor getekend.

1 reactie

  1. Auteur
    A.A.H.H. Kertzman
    Datum
    Het is inmiddels 24 oktober en Mediation Agency heeft nog niet gereageerd. Ik denk niet dat ze alsnog zullen reageren.

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen