Klacht Mediation Agency: Geen product ontvangen, ga ik ook niet betalen.

Klachtnummer
# 286708
Gebruiker
vligticket
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Mediation Agency,
Gisteren middag kreeg ik een telefonische verzoek om 140,- euro te betalen om verdere verhoging te voorkomen.
Tewens kreeg ik ook een sms bericht met het benodigde rekeningnummer.
Jullie zullen ook een mail naar mij sturen en de gekochte vliegticket en de 50 % kortint voor schoppen.
Ik probeerde een sms bericht terug te sturen, dat ik alleen betaal als ik de mail en info heb. Nu nog steeds niet gekregen. Ik betaal ook niet.
Wilt u zo snel mogelijk de informatie over mijn gekochte producten en mijn vligticket sturen?

Met vriendelijke groet,
Ibolya Fülöp

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen