Klacht Mediation Agency: incasso oplichting

willem 1947 doetinchem

Ik werd vandaag gebeld om 15 uur 25 door een incasso bureau genaamd Mediation Agency ( adres en telefoonnummer bij jullie bekend)
De dame deelde mij mede dat ik een factuur niet betaald had bij voordelig winkelen het was een factuur van 29 april 2017 en die werd door de bank geweigerd.
Ik zei haar dat ik het bedrijf niet kende.
Maar ze liet mij toen een bandje horen met een medewerker van dat bedrijf en mijn stem waarop ik de meeste vragen van man beantwoorde met ja.
Het bandje werd door deze mevrouw niet in zijn geheel afgespeeld,dus het bedrag wat ik had moeten betalen werd niet verteld door die medewerker.
We praten verder maar de dame zei ook het bedrag niet alleen dat ik moest betalen dan was alles klaar en was ik er van af.
Ik zei ook nog dat ik contact op zou nemen met jullie of een andere media ze zei dat dat goed was.
Ik zei haar dat ik nooit een berichtje van dat bedrijf had ontvangen over een betaling dus dat ik niet zou weten waarom ik zou betalen.
.Ze zei mij dat ze een mailtje zou sturen en nadat ik nog wat commentaar gaf werd de verbinding in eens verbroken door haar.
Later zag ik een mailtje van dat incasso bureau met de mededeling dat we telefonisch hadden afgesproken dat ik zou betalen het bedrag was euro 109,00
Nou dat ben ik niet van plan dus,ik heb het idee dat ik met oplichters te doen heb.
En al veel bij radar en hier negatieve berichten heb gezien.
Zou u mij verder kunnen helpen zodat ik geen last meer heb van deze oplichters.
Ik heb niks van deze firma ontvangen of getekend dus waarom betalen. Hopelijk hoor ik meer van jullie om dit op te lossen met deze firma.

Groeten Willem Jansen

zie boven

willem 1947 doetinchem
    zie boven waarom ik reageer op deze asociale organisatie zag van avond op tv veel negatieve berichten over deze boeven zoals ze genoemd werden daar

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?