Klacht Mediation Agency: Malafide incassobureau

puttenaer

Zeer dreigend telefonisch contact gehad over een openstaande rekening van enkele maanden geleden Deze moest binnen 4 uur betaald worden door middel van een app . Nooit iets besteld bij dat bedrijf waar hun de incasso voor doen .ze zeggen bewijs te hebben maar er is nooit een rekening of een herinnering naar ons toe gestuurd . En nu plotseling een incassobureau op je dak Een jaar geleden hetzelfde gezeik gehad met hetzelfde bedrijf VOORDELIGWINKELENONLINE. Toen kwamen ze met een vage bandopname waarop mijn vrouw zogenaamd ergens lid van werd. Heb toen betaald en dacht overal van af te zijn . Maar hetzelfde gedonder begint zo weer naar nu met een ander incasso bureau .Wanneer worden zulke klootzakken nu eens op de vingers getikt . Voelde me toen al flink genaaid .en hetzelfde gebeurd zo weer

Aanpakken zulke oplichters.en nogmaals het verzoek om met rust gelaten te worden .Blijkbaar hebben ze daar schijt aan . Heb hier op deze website op 8 juni 2016 ook al een klacht over gemeld over dezelfde oplichters

puttenaer
Tot op heden geen reactie. Van zowel dat incassobureau als van dat kut bedrijf die hun inhuurt om mijn geld te stelen . Dus als ik nooit meer van hun hoor is dat voor mij de beste oplossing.

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?