Klacht Mediation Agency: Mediation angency

Rikkert1

Ik had een envelop van ...and fly ik deed er niks mee en kon het dus binnen 2 week terugsturen. Dat heb ik gedaan en nooit wat weer gehoord of gezien. Klaar zou je denken tot mediation agency vanmiddag belt of ik in eerste instantie 400 euro wil overmaken. Ik heb echt nooit geen rekening gezien en nu dreigen ze met een deurwaarder? Maar de deurwaarder enz. Kan ik afkopen als ik vanmiddag nog 140 euro overmaak. Ik krijg later een email waar in staat dat ik de 140 euro in 2 keer mag betalen. Weten ze eigenlijk zelf wel wat ze willen? Ik betaal niet maar bij deze wel een klacht over dit bedrijf.

Dat ze me niet meer bellen

Rikkert1
Helemaal niks. Ik heb ze gemaild en gedreigd met aangifte bij de politie. En ik heb gezegd dat ik melding zou doen bij kassa, opgelicht en radar. Sindsdien is mijn telefoon weer rustig en wordt ik niet gebeld. Ik had van kassa een email gehad om naar de studio te komen en over mediation agency te praten.

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?