Klacht Mediation Agency: Onterechte incassoclaim

Puka

Ik wordt herhaaldelijk opgebeld dat ik 199 euro moet betalen voor "Weekendje Genieten.com" maar reeds in het eerste gesprek met deze firma heb ik al gemeld dat ik niet wilde maar omdat men toch al mijn gegevens had heb ik toch binnen de bedenktijd nog meerdele malen per e-mail laten weten dat ik geen interesse had .Toch werd geld afgeschreven wat ik uiteraard heb laten storneren .In later contact met een incassobureau werd ik gerustgesteld dat ik niet meer benaderd zou worden ;ten onrechte dus, gisteren werd ik op zeer onbeschofte manier benaderd vandaag door een beleefder persoon ik ben overeen gekomen bewijs van mijn afmelding te mailen maar ik heb moeite dit op mn computer te vinden want het is ongeveer een jaar geleden gebeurd en mijn gezondheid laat het niet toe zo lang achter de computer te zitten. Graag zou ik nu met rust gelaten willen worden ;ik denk er zelfs over mijn telefoon af te schaffen maar heb 'm nodig voor noodgevallen

Een excuus per brief of mail zodat ik bewijs heb dat het opgelost is zodat ik me weer veilig kan voelen

Puka

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?