Klacht Mediation Agency: oplichterij

Kpersyn

beste

ik ben opgebeld geweest begin dit jaar door een anoniem nummer voor een voorstel dat ik 1 malig 69,95 euro moest betalen en dat ik dan levenslang 40 tot 80 % van mijn aankoop bedrag zou terugkrijgen , ze hebben een bandopname waar ik zo gezegd akkoord gaat en dat ik een mail zou krijgen waar ik geen verplichtingen zou hebben en 14 dagen tijd zou hebben dat ik dit voorstel niet aanneem , die bandopname kan gelijk wie inspreken want ik heb nooit een mail gekregen .
vandaag 13/09/2017 werd ik opgebeld door terug een anoniem nummer dat ik het bedrag nog niet had betaald en dat er al 3 mails verstuurd waren naar mij ,
ik ontkende dat want ik heb geen mails gekregen en hij zei dat ik voor morgen 17.00 uur 199 euro moest betalen aan Mediation Agency rekeningsnummer:
NL53ABNA0248598564 bic : ABNANL2A , als ik deze niet betaal dreigen ze ermee om een deurwaarder te sturen en dat het bedrag zou oplopen tot 500 euro of meer .blijkbaar is dit pure oplichterij .
want het bedrijf is niet te vinden op internet en ik heb ook al gelezen dat personen dit ook zijn tegen gekomen en dat het oplichters zijn en de politie ervan op de hoogte is.
kunt u mij iets laten weten hoe of wat?
mvg

persyn kathleen
reinaertlaan 31
9080 lochristi
oost vlaanderen
belgie

geen bedreigingen meer en opdoeken die handel!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren