Klacht Mediation Agency: Oplichters

Boos op oplichter

Oplichters!!! Hoe kan dat in Nederland nog functioneren. Een collectief rechtszaak zal hun wel op de juiste plaats zetten.
Mensen die daar werken, hebben ze geen kinderen, geloven zij niet in god?!
Ze mogen zelf weten.

Dat agency mag niet functioneren. Disciplinair afsluiting. Oplichter heeft Nederland niet nodig. Ze claimen geld zonder bewijs!

Mediation Agency
    Geachte [naam verwijderd door moderator],

Ten eerste begrijpen wij niet goed waarom u ons oplichters noemt, wij zijn een erkend en vertrouwd bedrijf wat exact volgens de regels werkt. Ten tweede kennen wij u niet en hebben niets met u te maken (gehad).

Tot slot: Wij hebben u proberen te benaderen om een gepaste oplossing voor u te vinden indien u problemen heeft ervaren met ons echter hebben we moeten constateren dat u niet uw eigen gegevens heeft achtergelaten maar de gegevens van een letselschade bedrijf? Overigens bent u ook onbekend op dit adres.

Hieruit concluderen wij dan ook terecht dat uw klacht onterecht en met kwade bedoelingen is geplaatst. Wij zullen hier een melding van maken.

Met vriendelijke groeten

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?