Klacht Mediation Agency: Schandalig ! Oplichterij !

Mulder111

Ongeveer 2 jaar geleden werd ik op een zeer agressieve manier door een slecht Nederlands sprekend persoon benaderd namens Sjoppen doe je zo.Deze mijnheer sprak zo snel, er was geen speld tussen te krijgen. De betreffende stukken zouden mij per omgaande worden toegezonden, en ik had 14 dagen bedenktijd. Allemaal leuk en aardig, maar de informatie kwam niet binnen de gestelde tijd, om dit op tijd weer op te kunnen zeggen.Vorige week en ook deze week werd ik op een zeer brutale manier benadert met de mededeling om een bedrag van 149,00 Eu. te betalen, wat na 3 dagen tijd al is op gelopen tot ik meen 189,00 Eu. of er komt een deurwaarder aan de deur waarbij de rekening oploopt richting 500,-- Eu. Zover ik weet heb ik nergens een handtekening onder gezet dat ik het met deze praktijken eens zou.zijn.

Dat dit soort bedrijven worden vervolgt voor deze zeer oneerlijke praktijken.

Mulder111
    Toch vreemd dat ik na de TV uitzending van Kassa j.l. zaterdag niets meer vernomen heb.
    Hierin was overduidelijk dat dit praktijken waren, die niet klopten. Ik wil dat mijn dossier wordt afgelegd net als bij al die personen die in de studio aanwezig waren.

Mulder111
Er is geen contact meer geweest, laat staan een passende oplossing. Heb inmiddels de vorige correspondentie terug gevonden en 't bedrijf wat me toen geld wilde aftroggelen. Dat was in juli 2017 en 't bedrijf was Direct Solutions BV. Identiek dezelfde werkwijze. Dus maanden niks meer gehoord, naam verandert en alles begint weer opnieuw. Ongelofelijk dat dit in Nederland kan.

Ook een klacht indienen over Mediation Agency?