Klacht Medicare: retourneren lukt niet

Klachtnummer
# 171080
Gebruiker
Verv1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 maart jl via directe verkoop aanschaf gedaan van een matrastopper + toebehoren (locatie zalencomplex Schuttershof-Roosendaal) Op 5 mei schriftelijk aangegeven dat ik de koop wil ontbinden en de goederen ongeopend wil retourneren en restitutie van mijn centen wil hebben. Daarna nog wat over en weer gebeld en geschreven. Men is nu heel slecht bereikbaar. Reageert niet of nauwelijks. Men geeft niet aan of het mogelijk is te retourneren en waar de goederen heen moeten. Volgens hun verkoopvoorwaarden is het mogelijk te retourneren. Echter er staat nergens een adres waar de goederen heen te zenden. Als het al lukt om de mensen aan de tel te krijgen (overigens ook nog een 0900 nr) zegt men steevast een brief te sturen omdat er telefonisch niet ingegaan kan worden op dit soort zaken. Maar vervolgens krijg je van hun geen reactie.

De oplossing

Koop ongedaan maken- retourneren van ongeopende goederen en mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Medicare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Medicare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen