Klacht Medicijnen.nl: Corona bloedtest werkt niet

valsemuntcatawiki

Onlangs een corona antistoffentest gekocht bij dit bedrijf. Vervolgens de test bij mezelf afgenomen door middel van een vinger prik. Bij beide vinger prikken kwam er nog geen halve druppel bloed uit mijn vinger. De gegeven spullen van dit product blokkeren na eenmaal gebruik en dus zat ik met een probleem. Ondanks dat ik alle aanwijzingen had opgevolgd volgens de simpele instructie. De klantenservice opgebeld van dit bedrijf en die vertelde dat het aan mij lag en dat ik maar naar de apotheek moest gaan om een extra vingerprik tool te gaan halen. Dit moest ik wel binnen een dag doen anders was het niet meer geldig. Na veel drama ook nog een naald in mijn vinger gezet en ook hier kwam niet meer uit dan een halve druppel. Vervolgens moest ik perse 10 druppels bloed hebben en opsturen anders was het niet geldig volgens hun service. Nu zit ik met een potje met 1,5 druppel bloed en zere vingers. Tevens vind ik het enorm pijnlijk dat een groot bedrijf de schuld in de consument zijn schoenen duwt en niet de verantwoordelijkheid neemt dat hun test blijkbaar niet werkt bij iedereen. Daarbovenop komt dat ik de test niet deed voor mijzelf maar voor een ander.

Ik wil mijn geld terug en jullie krijgen de spullen terug als bewijs dat het niet heeft gewerkt. Indien jullie dit verder willen onderzoeken. Vanwege de slechte omgang van de klantenservice wens ik niet de test nogmaals overnieuw te doen.

Wij vinden dat Medicijnen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Medicijnen.nl?