Klacht Mediflow: Waar blijft mijn kussen??

Klachtnummer
# 352601
Gebruiker
Sanderbax
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 22 februari j.l een kussen besteld en die zou maandag verzonden worden en dan dinsdag binnen het is nu donderdag 28 februari en nogsteeds niks binnen , ze reageren nergens heb diverse mails gestuurd maar niks terug , heb wel een mail dat het verzonden is dus vind het erg raar allemaal dus hoop alsnog dat mn kussen binnekomt referentienummer 3856 hoop via deze site wel reactie tekrijgen van ze sander bax

De oplossing

Dat ze het kussen opsturen zodat k hem alsnog krijg

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mediflow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen