Klacht Medion.com: Medion Laptop transportschade
Details
De klacht
Ik heb een laptop opgestuurd (eind july 2012) (schadevrij) op verzoek van Medion (garantie). Nu krijg ik een melding dat de laptop beschadigd is, en dat ik even ca 300 euro wil overmaken voor reparatie of dat ik maar even een nieuwe laptop wil kopen. Ik ben 100% van overtuigt dat de cover onbeschadigd is verstuurd. Het mainboard wordt wel vervangen voor garantie. Het product was goed verpakt dit is ook bevestigd door Medion. Maar desondanks en vele mailtje willen ze geen oplossing bieden. Hierbij gebruiken ze de macht van hun woord tegen de mijne. Ik blijf doorgaan totdat ik mijn recht heb gehaald.De oplossing
Op de eerste plaats zou ik graag de laptop gerepareerd willen hebben waarvoor ik hem heb opgestuurd. Tevens ben ik van overtuigt dat de laptop schadevrij en goed verpakt is opgestuurd. Gezien het stukje niet is gevonden zou het kunnen zijn dat de laptop uit iemand zijn handen is gevallen. (stukje wat kapot is zit precies op een (val)hoekje).Ik wil niet meer of minder dan een netjes gerepareerde laptop.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.