Klacht Medion: € 15,00 voor niks betaald

Gerjoke

In Weeze (Duitsland) op 28 oktober jl tijdens boodschappen doen bij Aldi gelijk een opwaardeerbon voor m'n. telefoon gekocht; vlg dag opwaarderen lukt niet en toen maar Aldi talk geveld en gemaild; kreeg te horen dat een Duitse opwaardeerbon is NL niet gebruikt kan worden (had ik als klant moeten weten zeiden ze)en kreeg advies om maar kontakt met Aldi talk Duitsland op te nemen; heb ik inmiddels gedaan 1 x brief met originele opwaardeerbon naar hoofdkantoor Potsdam gestuurd en ongeveer 12 mailtjes, maar nog steeds geen € 15,00 retour op mijn bankrekening! Het is toch van de gekke dat zo'n groot bedrijf als Aldi zo kleinzielig is om die € 15,00 niet te vergoeden, en hoe kun je nou als klant weten dat je met een buitenlandse bon je telefoons niet kunt opwaarderen?

Mijn betaalde € 15,00 terug

Medion
    Geachte mevrouw Jonkman,

U kunt in het buitenland gekochte opwaardeerkaarten nooit gebruiken op een Nederlandse Simkaart.
    Dit is niet alleen bij ALDI TALK zo, maar bij alle providers.

U kunt contact opnemen met ALDI. Zij zijn de verkopers van het door u gekochte product.

Medion Webcare
    Gerjoke
    Prima antwoord maar met welke Aldi moet ik kontakt opnemen? In Nederland werd ik doorverwezen naar Aldi talk Duitsland en daar heb ik inmiddels een mailcontact meegehad en ook een brief gestuurd met de originele aankoopbedrag.
    Gerjoke
    Ik bedoelde aankoopbon ipv aankoopbedrag
    Medion
    Geachte mevrouw Jonkman,

Aldi Duitsland heeft u de opwaardeercode verkocht.
    Deze zouden daar meer over moeten kunnen vertellen.

Ik neem aan dat Aldi Talk Duitsland dit ook voor u zou moeten kunnen oppakken.

Helaas kunnen wij dit in Nederland niet voor u doen

Met vriendelijke groet

Medion webcare
    Gerjoke
    Ik heb al een brief naar hoofdkantoor in Potsdam gestuurd met als bijlage de originele opwaardeerbon en 12 mailtjes!,wat kan ik verder nog doen? Ik heb ooit een prepaidkaart gekocht bij Aldi NL dus kunnen zij dig echt niet oplossen? Het gaat mij nu niet meer om die € 15,00 maar om t idee dat niemand je helpt met iets waar je niets aan kunt doen en zeker geen klantvriendelijkheid voor O'n groot bedrijf als ALDI

Ook een klacht indienen over Medion?