Klacht Medion: Defect toestel - Reparatie niet gelukt - Wil oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46240
Gebruiker
Kikmediazone
Datum
2 reacties

Details

De klacht

13-12 - Dect telefoon set besteld
18-12 - Ontvangen
19-12 - Gemeld dat van 1 handset doet het oorspeakertje defect is. Oplossing dat ik alleen dit toestel zou opsturen (was een uitzondering gemaakt, normaal zou de hele set verzonden moeten maar aangezien we dan onbereikbaar zijn (geen optie in onze situatie) kon ik alleen het defecte handset opsturen)
30-12-2013 - Ontvangst door Medion
02-01-2014 - Mail gehad dat het toestel voor distributie klaar lag, dat ik hem kon volgen met een trackingnummer (die niet in de mail erbij staat)
08-01-2014 - Gebeld, had nog niets ontvangen
08-01-2014 - Toestel terug ontvangen, blijkt NOG STEEDS defect.
08-01-2014 - Klantenservice gebeld met dit probleem, de eerste medewerker gaf aan op de reparatiebon te hebben gekeken, maar gaf verder niet veel aan. Vervolgens na een discussie leidinggevende aan de lijn. Toestel is nooit gerepareerd omdat niet hele set verzonden was. Geld terug geen oplossing omdat 2wk voorbij zouden zijn.

De oplossing

Ik verwacht een oplossing.
Er zijn zoveel fouten gemaakt in de afhandeling en communicatie van deze klacht.
Zonder telefoon zitten is geen optie, aangezien we bereikbaar moeten zijn voor onze klanten. Dus de hele set terug sturen en dan afwachten wanneer we een nieuwe hebben is geen oplossing.

De oplossingen die wij kunnen bedenken.
- We ontvangen een nieuwe set, en sturen de defecte terug na ontvangst hiervan.
- We kopen elders een telefoon, die deze direct kan vervangen. Sturen de defecte set terug en ontvangen ons aankoopbedrag terug. (de 2wk zijn namelijk in onze ogen nog niet voorbij aangezien de eerste melding van het probleem al 1 dag na ontvangst was). Dat we toen niet hebben aangegeven geld terug te willen is omdat er een oplossing kwam (dachten we).

2 reacties

  1. Auteur
    Medion
    Datum
    Klant nog gebeld. Het probleem is verholpen. Afhandeling van de klacht verdiend niet de schoonheidsprijs. Dit verder nog besproken met de klant
  2. Auteur
    Kikmediazone
    Datum
    De oplossing die uiteindelijk geboden is, is er gekomen door heel veel druk te zetten van mijn kant. Helaas is zelfs het hoofd "klantenservice" niet bekwaam genoeg om op een normale manier met mensen te communiceren. Na meerdere boze telefoontjes en zelfs telefonische woordenwisselingen verspreid over meerdere dagen is er uiteindelijk een oplossing gekomen. Deze ervaring met Medion was voor mij eens en nooit meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kikmediazone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry